Όροι χρήσης

Ι. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΨΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Η ιστοσελίδα https://mycamera.gr αποτελεί ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα) που δημιούργησε και λειτουργεί η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία ΜΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ.  Αναλυτικές λεπτομέρειες για την ταυτότητα μας ακολουθούν στην κατωτέρω υπό Ι.1 παράγραφο με τίτλο «Αντισυμβαλλόμενος».

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος https://mycamera.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία "επισκέπτης" ή/και "χρήστης" ή "πελάτης" αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και αγορά προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιηθούν, ωστόσο σε κάθε παραγγελία του Πελάτη ισχύουν οι όροι που αναγράφονται την ημερομηνία που περάστηκε η παραγγελία στο site. Οι αλλαγές στους όρους πώλησης είναι δεσμευτικές για τους χρήστες της ιστοσελίδας μετά την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, και δεν αφορούν παλαιότερες συναλλαγές.

 

1. ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΣ

Ο αντισυμβαλλόμενος σας για όλες τις παραγγελίες μέσω της ιστοσελίδας https://mycamera.gr είναι η ατομική επιχείρηση με τα εξής στοιχεία:

ΜΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΠΑΛΑΜΗΔΙΟΥ 20
14564, ΚΗΦΙΣΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ
Α.Φ.Μ.: 152846960 

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mycamera.gr@gmail.com

Στα πλαίσια των εν λόγω Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης και Πώλησης οι όροι «Το mycamera.gr», «My Camera», «εταιρεία», «ιστοσελίδα», «ηλεκτρονικό κατάστημα», «εμείς», «εμάς», «δικό μας» αναφέρονται στην ανωτέρω επιχείρηση.

 

2. ΣΥΝΑΨΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ 

Παραγγελία 

Τα προϊόντα που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αντιπροσωπεύουν δεσμευτική προσφορά για σύναψη σύμβασης πώλησης, αλλά αποτελούν απλώς πρόσκληση για την υποβολή δεσμευτικής προσφοράς. Όταν υποβάλετε την προσφορά σας επιλέγοντας το κουμπί "Παραγγελία", υποβάλλετε δεσμευτική προσφορά για την σύναψη σύμβασης αγοράς. Η επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας σας δεν θέτει σε ισχύ σύμβαση αγοράς. Η δεσμευτική αποδοχή της προσφοράς σας θα λάβει χώρα, αναλόγως του τρόπου πληρωμής που έχετε επιλέξει, μέσω της χρέωσης του ποσού στο λογαριασμό της συγκεκριμένης πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, της εντολής για πληρωμή ή μέσω της αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων.

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτούνται:

Α) Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας εγγραφής σας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης ή η αγορά ως Επισκέπτη (χωρίς εγγραφή).

Β) Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης που υπάρχουν διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα.

Παραγγελίες γίνονται δεκτές μόνον από πελάτες άνω των 18 ετών. 

Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

Ως 1ο βήμα, θα βρείτε σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν στη συνέχεια να το προσθέτετε στο «Καλάθι Αγορών» σας, όπου συγκεντρώνονται τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Στο 2ο βήμα θα σας ζητηθεί να κάνετε σύνδεση αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης ή να κάνετε νέα εγγραφή, καταχωρώντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Φυσικά σας δίνεται η επιλογή να προχωρήσετε στην Αγορά ως απλός επισκέπτης καταχωρώντας βέβαια εκ νέου τα απαιτούμενα στοιχεία σας σε κάθε επόμενη αγορά.

Κατά το 3ο βήμα θα σας ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά αφενός με την τιμολόγηση: α) αν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο β) στοιχεία και διεύθυνση τιμολόγησης, καθώς και γ) στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης ·αφετέρου σχετικά με τον Τρόπο Πληρωμής. Αναλυτικές λεπτομέρειες για τις δυνατότητες πληρωμής ακολουθούν στην κατωτέρω υπό Ι.2 παράγραφο με τίτλο «Τρόποι Πληρωμής».

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις πώλησης, τους οποίους σας προτείνουμε να έχετε διαβάσει προτού ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας, και ύστερα μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο «Παραγγελία». Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο της παραγγελίας σας πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.

Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο θα επιβεβαιώνει την λήψη της παραγγελίας σας και θα παραθέτει τα στοιχεία της ("επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας σας"). Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανό είναι να υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

 

Τρόποι πληρωμής 

Για τη διευκόλυνση κι εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να προβούν σε αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας, διαθέτουμε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή (μόνο με μετρητά) τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς επιβάρυνση.

Ανεξάρτητα από την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής, θα λάβετε ένα τιμολόγιο ή απόδειξη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η επισκόπηση της παραγγελίας στο κατάστημα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τιμολόγιο.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αποκλείσουμε ορισμένες μεθόδους πληρωμής σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

 

Αποστολή / Παράδοση των Προϊόντων

Οι αποστολές των προϊόντων λαμβάνουν χώρα αποκλειστικά εντός Ελλάδος και γίνονται σε συνεργασία με την Γενική Ταχυδρομική. Με την προϋπόθεση, ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή και τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα, τα παραγγελθέντα προϊόντα κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων θα παραδοθούν εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Με την ολοκλήρωση της αγοράς σας, ενημερώνεστε για τον κωδικό αποστολής, με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας, στην σελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής.

Σε περίπτωση που σας έχουμε εκτελέσει λάθος την παραγγελία σας, οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mycamera.gr@gmail.com 

Στην περίπτωση παράδοσης φθαρμένων προϊόντων, παρακαλούμε να αναφέρετε τα φθαρμένα προϊόντα αμέσως στον εργαζόμενο του μεταφορέα και καταγράψτε το βαθμό και το εύρος της φθοράς. Αυτό δεν περιορίζει τα δικαιώματά σας από την εγγύηση.

Μπορείτε να αρνηθείτε την αποδοχή φθαρμένων προϊόντων ή να μας επιστρέψετε αυτά τα προϊόντα.  Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις.

Η παράδοση θα γίνει στην διεύθυνση παράδοσης που ορίζεται από τον πελάτη. Ο κίνδυνος της τυχαίας απώλειας των παραγγελθέντων προϊόντων μεταβαίνει στον πελάτη με την παράδοσή τους σε αυτόν ή με την περιέλευση του σε υπερημερία ως προς την αποδοχή.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για όποια κατάσταση προκαλείται εκτός δικής μας υπαιτιότητας και θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Το κατάστημα MyCamera.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση παράδοσης του δέματος από την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία (και των συνεργατών της) ή την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.

 

Έξοδα αποστολής 

Το έξοδα μεταφοράς είναι 3 ευρώ ή 4,5 ανάλογα την μέθοδο που θα διαλέξετε (γρήγορη ή κανονική αποστολή.

 

Παρακράτηση κυριότητας

Όλα τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς, παραμένουν στην κυριότητά μας μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή τους. Για να εξασφαλίσουμε το δικαίωμά μας, μπορούμε να απαιτήσουμε την άμεση παράδοση των προϊόντων που υπόκεινται σε παρακράτηση, με αποκλεισμό κάθε άλλου δικαιώματος παρακράτησης, εκτός εάν οι ανταπαιτήσεις είναι αδιαμφισβήτητες ή έχουν αναγνωρισθεί νόμιμα.

 

3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Αν αλλάξετε γνώμη προτού παραλάβετε τα προϊόντα, υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας.

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: mycamera.gr@gmail.com.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας, μόλις τα προϊόντα επιστραφούν σε εμάς.

 

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 

Άσκηση Υπαναχώρησης

Όλοι οι πελάτες με την ιδιότητα τους ως καταναλωτές σύμφωνα με τις εφαρμοστέες αναγκαστικές διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου (π.χ. άρθρο 1 ν. 2251/1994), έχουν το ακόλουθο δικαίωμα υπαναχώρησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που δεν είναι τυποποιημένα και για την παραγωγή των οποίων είναι σχετική η προσωπική επιλογή ή απόφαση του καταναλωτή ή που είναι ξεκάθαρα προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή.

Αν αλλάξετε γνώμη, αφού παραλάβατε τα εμπορεύματα μπορείτε να υπαναχωρήσετε από την πώληση.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή τους με την απόδειξή αγοράς σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας ή το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).

Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας γραπτώς στο: mycamera.gr@gmail.com.

Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το on-line κατάστημα μας, η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση, αντίστοιχη με εκείνη της αποστολής των προϊόντων. Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων που παραγγείλατε, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσετε σε εμάς ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

 

Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

 

Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή, εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής των χρημάτων, για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Έπειτα από την υπαναχώρηση, σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις, ενδέχεται να είναι τεχνικά αδύνατο να επιστρέψουμε τις ληφθέντες πληρωμές από εσάς με τον ίδιο τρόπο πληρωμής. Σε αυτήν την περίπτωση, θα συμφωνούμε με εσάς την επιστροφή μέσω άλλης κοινής μεθόδου πληρωμής. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.

Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους και το αργότερο εντός 14 ημερών, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier.

Θα πρέπει να πληρώσετε για οποιαδήποτε απώλεια αξίας των προϊόντων, μόνον εάν αυτή η απώλεια αξίας έχει προκληθεί από οποιοδήποτε χειρισμό μη αναγκαίο για τον έλεγχο της ποιότητας, των ιδιοτήτων και της λειτουργικότητας των προϊόντων.

 

ΙΙ.  ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

 

1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

 

Η εγγραφή σας ως Μέλος είναι αποτελεί την πρακτικότερα επιλογή προκειμένου να διενεργήσετε μια αγορά από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η διαδικασία εγγραφής είναι γρήγορη και απλή: Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο Μέλος. Με την εισαγωγή των ζητηθέντων προσωπικών σας στοιχείων (όνομα και επώνυμο, διεύθυνση, ταχυδρομικό κωδικό της τρέχουσας κύριας κατοικίας, τηλέφωνο, ισχύουσα διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email)) και την αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και Συναλλαγών, γίνεστε Μέλος.

Τα στοιχεία που καταχωρούνται κατά την εγγραφή σας ως Μέλος πρέπει να είναι πλήρη, αληθή και επικαιροποιημένα. Η εγγραφή και η συμμετοχή ως μέλος παρέχεται δωρεάν, είναι προσωπική, αμεταβίβαστη και ανεκχώρητη. Την ευθύνη για τα προσωπικά σας στοιχεία που μας χορηγείτε κατά την εγγραφή σας ως Μέλος την φέρετε εσείς οι ίδιοι καθώς βασίζεται αποκλειστικώς και μόνον στις δηλώσεις σας. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του mycamera.gr είτε κατά την εγγραφή είτε κατά την αγορά ως επισκέπτης είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη παροχή των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας, δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των στοιχείων που καταχωρείτε, μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική μας για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

 

2. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER

 

Η εγγραφή σας στο Newsletter του mycamera.gr μας γίνεται κατά τη βούληση σας και δεν αποτελεί υποχρεωτική διαδικασία για τη διενέργεια αγοράς από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή για την παροχή άλλων υπηρεσιών από εμάς, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας στην ιστοσελίδα μας.

Η εγγραφή σας στο Newsletter μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας μας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλουμε ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα. Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των στοιχείων που καταχωρείτε, μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική μας για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

Το mycamera.gr δεν ευθύνεται αν το Newsletter δεν παραδοθεί στον προορισμό του, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση τους. Το Newsletter μπορεί να καταλήξει στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά Newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων μας, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στο Newsletter που λαμβάνετε.

 

3. ΧΡΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ / ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

 

Η ιστοσελίδα μας, ενδέχεται να περιλαμβάνει συνδέσμους / υπερσυνδέσμους (Links/Hyperlinks) σε άλλους δικτυακούς τόπους. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνιζόμαστε ή αποδεχόμαστε το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες άλλων διαδικτυακών τόπων που ενδέχεται να συνδέονται μέσω συνδέσμων και ρητά αποποιούμαστε οποιασδήποτε ευθύνης για κάθε περιεχόμενο, πολιτική προστασίας απορρήτου, ποιότητα περιεχομένου και υπηρεσιών, τρίτων. Επιπλέον ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τυχόν μη διαθεσιμότητα των δικτυακών αυτών τόπων, της πολιτικής τους περί προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων, την ποιότητα και πληρότητα των πληροφοριών και των υπηρεσιών τους. 

 

ΙΙΙ. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ  

 

1. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.

 

Αποκλειστική Ευθύνη Χρήστη/ Καταναλωτή.

 

Είστε ο μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος για τη νόμιμη χρήση της ιστοσελίδας και του Ηλεκτρονικού καταστήματος και υποχρεούστε να απέχετε από κάθε παράνομη πράξη και καταχρηστική συμπεριφορά καθώς και από την υιοθέτηση παράνομων πρακτικών και πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού.

Η συμμετοχή ως μέλος είναι δυνατή μόνο για φυσικά ή νομικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Από την απόκτηση ιδιότητας Μέλους αποκλείονται ανήλικα άτομα (άτομα κάτω των 18 ετών).

Ευθύνεστε αποκλειστικά για τη νομιμότητα και την ορθότητα των πληροφοριών, δεδομένων και στοιχείων που χορηγείτε στο mycamera.gr, τα οποία η εταιρία ουδεμία ευθύνη ή υποχρέωση έχει να ελέγχει, εκτός και αν αυτό της επιβληθεί μετά από καταγγελία ή με επιταγή νόμου.

 

Απαγορευμένες Χρήσεις

 

Απαγορεύεται:

(α)   Οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη σας που περιέχει ιούς ή άλλα λογισμικά τα οποία δύνανται να προκαλέσουν διακοπή, βλάβη, καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη και την υπόληψη mycamera.gr ή/και των άλλων χρηστών /Μελών/ καταναλωτών, ή δύναται να παραβιάσει οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο δεδομένο των χρηστών/ μελών/ καταναλωτών της παρούσης ιστοσελίδας/ Ηλεκτρονικού Καταστήματος,

(β)   Οποιαδήποτε πρόσβαση ή απόπειρα πρόσβασης σε πληροφορίες και δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) που διακινούνται μέσω της ιστοσελίδας και για τα οποία δεν έχετε καμία εξουσιοδότηση ή εξουσία να χρησιμοποιήσετε,

(γ)   Οποιασδήποτε μορφής πειρατεία λογισμικού, hacking ή/και υποκλοπή, αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργίας παράγωγης εργασίας δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) και πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων και του περιεχομένου και υλικού (φωτογραφίες, γραφικά, κείμενα κτλ) της ιστοσελίδας.

 

Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

 

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε, ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος, που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

 

Ευθύνη μας για ελαττώματα.

Το mycamera.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.

Εάν τα προϊόντα είναι φθαρμένα ή έχουν άλλα ελαττώματα (π.χ. ανολοκλήρωτη αποστολή) ή δεν έχουν κάποιες συνομολογημένες από εμάς ιδιότητες σύμφωνα με το άρθρο 534 του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, διατηρείτε τα δικαιώματα εκ της νόμιμης εγγυήσεως εναντίον μας. Η νόμιμη περίοδος εγγύησης είναι 24 μήνες, αρχομένης από την ημέρα κατά την οποία τα προϊόντα σας παραδόθηκαν.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επομένη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει το προϊόν.

 

Περιορισμός Εγγυήσεων - Ευθύνης

 

Το mycamera.gr δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν δεν είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε ένα προϊόν, θα πρέπει να ακυρώσουμε την παραγγελία. Θα σας ειδοποιήσουμε σχετικά μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το mycamera.gr ενεργεί πάντοτε καλόπιστα και στο πλαίσιο των όσων προβλέπει ο νόμος και οι παρόντες Γενικοί Όροι. Συνεπώς έχει λάβει και εξακολουθεί αδιαλείπτως να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα τεχνικά ή άλλα μέτρα και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου:

(α)   η ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα να λειτουργεί αδιαλείπτως και προσηκόντως χωρίς προβλήματα, διακοπές, καθυστερήσεις, σφάλματα ή λάθη,

(β)   τα δεδομένα/πληροφορίες που χορηγούνται και διαβιβάζονται μέσω της ιστοσελίδας αφενός να μην αλλοιώνονται αφετέρου να προστατεύονται,

(γ)   η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η ίδια ή οι εξυπηρετητές (Servers) μέσω των οποίων το ηλεκτρονικό κατάστημά μας τίθεται στη διάθεση των Χρηστών να μην περιέχει ιούς ή άλλα επιζήμια συστατικά ή προγράμματα λογισμικού, ωστόσο ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ για όλα τα ανωτέρω και δεν υποχρεούται σε αποζημίωση σας, σε περίπτωση που υποστείτε οποιαδήποτε ζημία για τους ως άνω λόγους.

Το mycamera.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία (θετική, αποθετική, εξ αμελείας, ενδοσυμβατική ή άλλη) προερχόμενη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ’ αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, την ύπαρξη κάθε είδους λαθών.

Το mycamera.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιαστούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στην ιστοσελίδα και κατά την διάρκεια χρήσης αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση της ιστοσελίδας.

Το mycamera.gr ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Το mycamera.gr δικαιούται να αποκλείσει προσωρινά ή μόνιμα κάποιο μέλος οποτεδήποτε και χωρίς να αναφέρει τους λόγους, δηλαδή να ακυρώσει/διαγράψει/εμποδίσει την πρόσβαση ή/και τη συμμετοχή μέλους (προσωρινά ή/και μόνιμα) χωρίς να εγερθούν απαιτήσεις κατά του mycamera.gr. Τα ανωτέρω ισχύουν ιδίως (αλλά όχι αποκλειστικώς) σε περίπτωση, α) παραβίασης των Όρων Χρήσης από το μέλος οι οποίοι στο σύνολό τους αναγνωρίζονται και συνομολογούνται από το μέλος ως ουσιώδεις, β) σε περίπτωση υποβολής αιτήματος από οποιαδήποτε Αρχή και Δικαστήριο, γ) σε περίπτωση καταγγελίας από τρίτο φορέα δικαιωμάτων κατά του μέλους.

Οποιαδήποτε ευθύνη για ζημίες, εκτός των στο παρόν αναφερόμενες, αποκλείεται, συμπεριλαμβανομένης αλλά όχι περιοριζόμενης της απόλυτης ευθύνης.

Η ευθύνη σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή και τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα παραμένει αναλλοίωτη.

 

2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ / ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ ΟΡΩΝ

 

Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιούμε ή να αναθεωρούμε ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών με το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε κρίνεται αναγκαίο, αναλαμβάνουμε δε την υποχρέωση να ενημερώνουμε τους Όρους για οποιαδήποτε μεταβολή. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

Στην περίπτωση που κάποιο τμήμα του παρόντος κηρυχθεί ή οριστεί με δικαστική απόφαση άκυρο, η ακυρότητα αυτή δεν θα επηρεάσει το κύρος του υπολειπόμενου τμήματος του παρόντος, το οποίο θα παραμείνει ισχυρό σαν οι παρόντες Γενικοί Όροι να είχαν εκτελεστεί με το άκυρο τμήμα τους διαγεγραμμένο. Το mycamera.gr θα επιδιώξει να αντικαταστήσει κάθε άκυρο όρο, με νέο έγκυρο όρο, του οποίου το αποτέλεσμα θα είναι το εγγύτερο ισοδύναμο αυτού που ακυρώθηκε.

Επίσης θέτουμε υπόψιν σας ότι το mycamera.gr αναγνωρίζει στα πλαίσια της καλής πίστης το συμβουλευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της Αρχής που θα επιληφθεί και δεν έχει δεσμευτεί για την εκτελεστότητα των αποφάσεων αυτών. Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

 

3. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ - ΕΦΑΡΜΟΣΤΑΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

 

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που προκύψει οποιαδήποτε διαφορά από τη μεταξύ μας συναλλαγή για την επίλυση της οποίας, θα μας έχετε αποστείλει σχετικό έγγραφο αίτημα αλλά δεν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κοινή μεταξύ μας συμφωνία, έχετε δυνατότητα να απευθυνθείτε στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών μέσω διαδικτύου, στη διεύθυνση https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show η οποία συνδέεται με την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (www.synigoroskatanaloti.gr).

Κάθε διαφορά μεταξύ των συμβαλλομένων σχετικά με την εφαρμογή, ερμηνεία, ακυρότητα όρων της σύμβασης, την ύπαρξη ή ανυπαρξία δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων εκ συμβάσεως ή και αδικοπραξίας, θα ερμηνεύεται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και θα υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των καθ’ ύλη αρμοδίων δικαστηρίων της πόλεως των Αθηνών, στην δικαιοδοσία των οποίων τα μέρη υποβάλλονται από σήμερα οικειοθελώς.

Εναλλακτικά, προτείνεται η λύση του εξωδικαστικού συμβιβασμού μέσω του Ευρωπαϊκού Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών. Ειδικότερα και σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών, που είναι διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage